Snabba cash, födelsedag och nya jeans

Igår fyllde N år och jag hade bakat scones till honom på morgonen, innan han susade iväg till skolan. Jag sjöng lite på födelsedagssången och gav honom sen en liten present.. Två biobiljetter till premiären av Snabba Cash som vi ska gå på idag. Wiie, både jag och N har sett fram emot filmen ända sen N läste böckerna och ända sen vi såg Johan Falk-flmerna. Joel (han som spelar huvudrollen) är ju sååå bra! Grym helt enkelt.

Anyways, så hade ja fixat lite mys till kvällen sen. Jag hade bokat bastun som vi har i huset och där hade jag tändt ljus och fixat med mat (tacopaj och sallad, hihi), mousserande vin och cokladdoppade jordgubbar.. Mumms! Det var nog en uppskattad liten present och vi hade de super mysigt.
Idag ser vi båda fram emot premiären och kl 18 ska vi till Sergel och kolla på den. Lite popcorn eller godis blir det nog också, hihi.

Måste passa på att visa ett par supersnygga jeans som jag köpte på Mango för ett tag sen.. Det är meningen att dom ska vara lite "boyfriend-style"/baggy (dvs inte tighta) men jag ville att dom skulle vara just tighta så jag köpte den minsta storleken och vipps! Så fick jag ett par tighta byxor, precis så som jag ville ha dom. Dom är dessutom lite sådär halvlånga och det är meningen att man ska rulla upp dom en bit. Meeen, jag vecklade ut dom, och nu är dom sådär schysta, halvlånga! I love them!.. Men nu väntar jag bara på att våren ska komma så att jag kan använda dom. Jag vill liksom inte springa runt i halvlånga LJUSA, stentvättade byxor mitt i vintern. Näe, dom får vänta.. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

åh var den bra? Snabba Cash?? :) Saknar dig vi måste ses snart igen!!

2010-01-16 @ 09:23:43
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0