Det var verkligen på tiden..

..för ett nytt inlägg. Phu! Jag har inte bloggat sedan förra året (?!) What's up with that? Jag får helt enkelt skärpa mig.

Det har hänt mycket sedan sist.. Jag har firat jul med min älskade N och hans familj.. Självklart med min familj också. Vi valde att dela upp dagen och först vara hos N's familj och sedan efter Kalle Anka, åka till min familj. Dessutom så kom min syster Bettan hem från usa, och det var Verkligen en Big Surprise! Hon hade överaskat alla genom att inte berätta att hon skulle komma hit. Till mig sa hon att dom hade tänkt komma men att dom inte hade hittat några billiga biljetter. Men sen kom hon ändå och jag var såå chokad när hon ringde mig från min pappas telefon och jag hörde min systers röst. Det gick liksom inte ihop :) Bettans röst från pappas mobiltelefon.. Bettan skulle ju vara i usa? :) Det var jätteskoj att få träffa henne i alla fall.

Jag och N har julstökat en massa. Det har blivit både julskinka, lussebullar, pepparkakshöghus, tryffel, knäck och massa julklappsinslagning. Men nu är julen slut och vi har tagit bort allt julpynt.. Nu längtar nog både jag och N till våren. Det är ju fortfarande massa snö ute så det kommer nog dröja ett tag innan jag kan få ta på mig mina nya korta, ljusa jeans som jag köpte från Mango för ett tag sen.

Anyways.. nu är jag tillbaka i bloggvärlden och jag har en stor nyhet att berätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0