Valentines day

ååh, igår var verkligen veckans höjdpunkt! Jag var så himla trött efter allt jobb och verkligen omotiverad och det fanns bara En sak som gjorde att jag fortsatte att jobba på.. Att på söndag slutar jag kl 18 och får komma hem till N och faktiskt spendera lite tid med honom för en gångs skull. Det är verkligen inget som jag är bortskämd med numera. Kanske bra på ett sätt men jag saknar honom så mycket, när i princip det enda vi gör ihop är att sova.. Han börjar skolan kl 8 och jag sover vidare. Jag går till jobbet vid 13-14-tiden och han kommer hem vid 4. Jag kommer hem vid halv 11 och jag äter och sen går vi och lägger oss. Usch, när jag skriver det blir jag helt deppig. Vilket förhållande (?!) Men vad gör man? Jag älskar ju min prins :)

Igår var i alla fall suupermysigt. Vi fick några timmar ihop och när jag kom hem hade han lagat middag, lax och hasselbackspotatis, och allting smakade såå bra! Sen hade han även gjort efterrätt (hihi, gulligt!) och till min förvåning hade han gjort chokladdoppade jordgubbar och till det drack vi Asti. Allting var så himla bra.

Just ja! Jag fick blommor också :) Till N honom hade jag fixat lite små saker. Två grejer som jag nog inte vill nämna i bloggen, men sen även ett häfte med "presentkort" på olika saker. Typ; "presentkort på En dag då du får göra precis vad du vill, sål änge det är med mig" och "en biokväll med popcorn och hålla handen" och andra gulliga grejer.. Massage och sådär.

Hur som helst, det var en jättelyckad kväll :)

..de känns så bra med dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0