vad ska ni göra när ni blir stora? ..och när är man stor?

Ja, det kan man ju fråga sig (?)
Jenny på jobbet (finns blogglänk till vänster bland länkarna) frågade mig igår vad jag ska göra när jag blir stor. Jag svarade att jag skulle bli snuskigt rik och lycklig.. (hehe, inte så roligt svar kanske) Och sanningen är väl att jag inte vet riktigt, och det kom ju också fram igår. Jag vet inte vad jag vill göra om 5 år, men det lär jag väl se. Fast jag vill ju liksom inte så kvar och stampa på samma ställe som jag gör idag (?!) Och det hoppas jag verkligen inte att jag gör. Men vad ska jag göra då?

Jag vill ju heller inte att livet bara ska rulla på, och sen undrar man vart all tid tog vägen? Ens glada, ungdomliga dagar.. Haha, nu lät jag bitter ^^ Anyways.. Jag och Jenny pratade alltså lite igår om framtiden och så, lite eget företag-drömmar, och idér. Vi kom i alla fall fram till att det måste vara nåt riktigt, riktigt bra som det finns en efterfrågan på. Men vad?

Affärsidér, drömmar.. Ja, det var massa som flög runt i mitt huvud när jag kom hem vid halv 11 igår. Usch, det är verkligen hemskt att komma hem så sent i veckorna! Tänk om man hade ett normalt schema då man började vid 9 och slutade 4-5. Ja, drömmar var det ja..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe.. satte jag igång dina tankar ordentligt ;)

2010-02-11 @ 20:04:42
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/
Postat av: sara

Jaa du, jag vet inte heller riktigt. just nu vill jag utbilda mig klart och jobba som lärare/förskollärare några år men sedan vill jag göra nått annat.. men jag vet inte vad:)

2010-02-11 @ 20:32:48
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0