skor, shoes, chaussures..

Länge har jag trott att Mango använde sig av designerskor på deras senaste modevisning, men till min förvåning upptäckte jag i förrgår att dom faktiskt använder sig av deras egna skor! Och vet ni.. Dom är G-O-R-G-E-O-U-S!
Dom första skorna är ju bara to DIE for! men dom finns inte ute i butik ännu. Men jag menar kolla in klacken! Jag vill, vill, vill, VIIILL ha dom! Eller.. det är inte fråga om vilja, jag Måste ha dom! Jag ska jaga dom till dom är mina :) hihi. Får bara hoppas på att vi får dom till våran butik.

Sen finns ju dom här andra skolan med mindre snörning och mer "sko" liksom. Dom har vi faktiskt redan på Mango i Kista och dom är också supersnygga, men jag vet inte om jag vill ha båda. Jag tror att jag måste de, hihi. Då ska jag ha dom i grönt, det är "Min färg" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0