mycket har hänt

Jag måste vara bland som sämsta på att blogga. Det går verkligen i perioder.. Hm, jag får skärpa mig! Men det har bara hänt så mycket den senaste tiden, jag hinner liksom inte med att bara slöa framför datorn. Och det är något som jag verkligen saknar. Kolla andras bloggar, blogga själv, catch up alla bilder som kompisar har lagt upp på facebook.. Jaja, det blir så när man jobbar mycket.

På jobbfronten har det hän rätt mycket. Jag har nu börjar stänga och öppna butiken helt själv.. Jag har stängt många, Många dagar i rad och det har varit rätt jobbigt. Ni vet, man äter på oregelbundna tider (och ibland inner man inte ens äta, innan jobbet och så), man vill hinna med så mycket saker man kan inte, man kommer hem halv 11.. Äter sover och gör likadant nästa dag.. och nästa, och Nästa. Efter över en vecka blir man knäpp! Jag vet att jag ska vara glad över att jag fått mer ansvar, och det Är jag, tro mig. Men man måste få vara lite ledig också så att man hinner ladda upp betterierna.

Idag har jag i alla fall varit ledig, wiihoo! Jag vaknade lite innan 10 och började städa och diska lite.. Fixade i ordning mig och gick på en promenad. Jag har tryckt i mig massa onyttigt dom senaste dagarna, så jag måste försöka kompensera det lite, hehe. Jag gick och köpte nytt värmeskydd till håret (det blev Paul Mitchels Heat Seal, får se om det är någe bra) och sen mötte jag upp N och tog en kaffe på Waynes.. Mys!

Och nu sitter jag här i soffan. N har äntligen fått sitt Playstation 3 och sitter just nu och spelar fotboll. Han gapar lite då och då, när motståndaren får in nåt mål ;) och snart ska jag laga en kycklingpaj med fetaost, men först måste jag hitta något bra recept på nätet.
Och imorgon blir det jobb igen. Phu.. Jag har föresten köpt en klänning från Mango ! Måste visa den, den är så sjuuukt fin! ..och dessutom billig :)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag känner igen det där med att gapa till fifa :b

2010-02-09 @ 18:28:49
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0