"working 2 to 11..

..what a way to make a living.." lalaalaaallaa... Just nu sitter jag och jobbar. Lilla Ingo-Bingo sover så jag passar på att äta lite choklad, plugga, kolla på tv och blogga. Heh, allt på samma gång. Jag slutar vid 11 och sen får jag taxi hem (gulligt av dom) För dom som inte fattat så sitter jag alltså barnvakt(!)

Mitt i alltihopa så kom jag att tänka på vad jag ska köpa i usa. Hm.. listan är låååång kan jag meddela. Kläder står ju såklart med på listan, men inget specifikt. Sen finns de några saker som jag definitivt måste köpa..

nya UGGS! Gaah, jag skulle ha behövt dom såå mycket just nu. Meen, jag får vänta tills jag kommer till US. Ska köpa demhär i chestnut men vet inte om jag ska ha "mini" eller "classic". Tall blir det alla fall inte (alltså dom som går över knäna)
Smink är ett måste när man åker till usa. HAMSTRAAA! (you gotta love it!) Och Benefit finns inte att köpa i sverige, så det är extra roligt med dom produkterna. Detta puder är ett ljusreflekterande som man lägger över sin concealer. Har velat testa det en längre tid, så nu äntligen kan jag!
Lounge-kläder! Jag har verkligen knappt några alls! Så jag måste köpa mig i alla fall minst Ett par Juicy Couture-byxor. Dom är ju helt otroligt sköna och mysiga. Ska se om jag lyckas hitta dom i mörkgrönt (dom kan ev. ha det under julen, som typ en "holliday-edition") men annars blir det väl ett par svarta eller bruna.

Har jag btw nämnt att jag sitter på planet till USA om Exakt en vecka! Aaaah! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0