4 dagar kvar och resfeber

Shit.. nästan alla julklappar är inhandlade och på onsdag flyger jag och Mia till San francisco för att fira jul med våran andra syster Bettie. Så nu sitter jag uppe kl 08.07 på en lördag morgon och skriver om resfeber. gaaah! Kan inte fatta att vi åker snart. Nyss var det ju 3 långa månader kvar.

Anledningen att jag är uppe på tidigt idag, är för att jag ska åka till etuna. (blir nog den första på 3, 4 månder?! under varför.. host!) Vi ska fira lite "mini-jul" och byta julklappar med varandra innan vi drar till US. Fika och lite sånt blir det väl också.

Jag har egentligen bara mina kusiner kvar att köpa till. Ja, och sen grejer till Bettie att ta med till usa.. Choklad och sånt. Mmm! En Aladin-ask slinker nog också ner i resväskan..
Anyways.. Om off to Eskilstuna, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0