zara Hösten 2010

Wiie, jag ser faktiskt fram emot det. Nyss var jag på en av det bästa händelserna i mitt liv, nämligen en av min systrars bröllop, och det var bara fram tills den helgen som det hade behövt vara varmt och skönt. Dvs Sommar. Men Nu! Nu kan det bli höst.. I'm ok with that ;)

Jag kom äntligen(!) in på Zaras hemsida, och jag hittade lite spännande kläder där.. Just nu är jag på jakt efter par jeans, men det känns omöjligt just nu. Jag har helt enkelt ingen jeans-kropp. Sitter jeansen bra i midjan, är dom för stora i byxbenen och sitter dom bra i byxbenen kan jag inte ens dra upp dragkedjan. När ska någon börja göra custumised jeans?!

Hittade i alla fall domhär snygga outfit'sen på zara.com. Är såå sugen på klänningen, den blommiga..

Kommentarer
Postat av: mia

Aww, den är sjukt söt ju! Du skulle passa i den!! :D Själv skulle jag vilja ha mössorna, halsgrejen, koftorna, skärpet o ja.. Typ ALLT! xD

2010-08-28 @ 16:44:32
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0