den här natten var en lååång natt.

Här kommer ett inlägg där jag tycker synd om mig själv. Ni kan välja att läsa det, eller inte. Do as you please :)


Usch vad jag har legat och vridit mig. Har haft svårt och andas och legat och frusit.. Jag som var dum nog och trodde att jag hade blivit av med min förkylning. Just nu ser det bara ut att bli värre.. Suck

Nu har jag i alla fall, med pojkvännens hjälp, hasat mig upp. Sitter vid datorn och dricker lite te och försöker vakna till liv. Men man är liksom så svag i kroppen när man är sjuk. Att försöka leta rätt på termometern i morse var ett STORT projekt. Bära in en stol i badrummet, klättra upp och rota i lådor efter den där jäkla termometern. Frös gjorde jag också! Efter att jag letat på tre andra ställen och burit tillbaka stolen, så hittade jag den. Finally! Och ja.. feber hade jag ju. Bläää

Men jag ska försöka ta mig igenom en lektion ändå. Den är ju bara någon timme (lite över 2 h tror jag.. men det brukar alltid gå så snabbt, så det känns som 1 h)
Todeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0