Sovande pojkvän + diska

..han är så fin när han sover, N :) Har suttit vid datorn en stund nu och ska börja diska. Efter de ska jag nog väcka honom och sen måste vi gå till PrisExtra och handla mat. Det ekar nästan lite i kylen och skåpen.. Vi ha ätit rätt bra :) Ibland blir de ju så att man köper på sig massa grejer och fysen, skåpen och kylen är helt över fulla. Då får man ju liksom äta upp lite innan man kan köpa massa nytt, och de tycker jag faktiskt att vi gjort.

Hörde fredagsmys-reklamen nyss.. Längtar lite till Fredag.. Då ska jag baka något tror jag eller så köper vi chips och myser lite :) Jag läste en blogg idag där en tjej skrev om dom nya chipsen med Bearnaise (stavning?) och gräddfils-smak (!?!) och den skulle tydligen vara super god. Hm.. vet inte. Man man måste väl testa innan man sågar den. För några år sen höll jag på att kräkas när jag såg att det fanns "salt och vinäger-chips" Usch! tänkte jag! Men kors i taket.. det blev mina favoritchips! Hihi, och sen får jag ha dom ifred också, eftersom ingen annan gillar dom :)

Nu måste jag diska och sen väcka älsklingen..


Ps. Har fortfarande inte hört något från Mango. Har väntat hela dagen, men nada :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0