Måndag igen

Suck, varför går helgen alltid så fort?

I lördags var jag i alla fall ute med Stephie.. Jag, hon och Jennifer satt hemma hos Stephie först och drack lite. Sen åkte bara jag och S till "Ett Ställe" (ja, stället heter Ett Ställe, hehe..) och Jennifer åkte hem :/ Men nästa gång blir det alla tre! :) När vi dansat rumpan av oss, druckit Cosmopolitan och hängt i baren så gick vi till Medis och köpte mat. Och sen åkte vi hem :)

Jag tonade by the way håret i lördags förmiddag. (nuvarande hårfärg är den på bilden) Usch, vad jag saknar mitt gamla hår. Jag får sån ångest när jag tittar mig i spegeln. Jag vill ha tillbaka min oranga färg.. :'( Men jag hade inte så mycket val. Dom har slutat tillverka min hårfärg (köpte som man gör hemma), så vad kunde jag göra? Min pojkvän gillar färgen jag har nu, men jag vill bara ha tillbaka min oranga.. Det var mycket mer JAG på något sätt. Den var så ovanligt och jag fick så mycket komplimanger. Folk som inte träffat mig tidigare trodde liksom att det var min naturliga :) Då måste väl färgen ha passat mig? :)

Så fort jag får jobb, när nu det blir, så ska jag i alla fall gå till frisören och färga tillbaka! Appropå jobb.. Jag ska på en intervju idag. Faktiskt om några timmar.. Har redan varit där en gång, och nu skulle jag få träffa någon högre chef, eller hur de var. Jag Hoppas, hoppas HOPPAS att jag får de. Men och andra sidan kan jag inte säga "det är kört om jag inte får de". De finns faktiskt andra jobb.. Måste bara hitta dom. Wish me luck!

annie, nu brunett. Snart (förhoppningsvis!) rödtott igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0