Julen närmar sig

..Haha! I år är jag ivrigare än någonsin. Jag bara ÄLSKAR julen! Jag älskar när man får välja ut julklappar till alla som man tycker om. Man får tänka ut "hm.. vad skulle hon vilja ha.." eller "Ååh! Denhär skulle passa perfekt till bla bla bla". Det är nästan roligare att fixa julklappar till andra än att få :) Det klart att man blir glad för saker man får från andra också. Julen är ju faktiskt ett perfekt tillfälle att önska sig något man väldigt gärna vill ha. Jag har redan kommit på två saker jag skulle vilja ha. Leilas kokbok "Leila Bakar" och ett guldarmband. Hehe, listan kommer väl bli längre, det är ju bara Oktober. Haha, förra året tog jag fram adventsljusstaket i november xD

Jag har lite planer på vad jag ska ge min älskling också. Men jag vet inte om jag kan skriva vad, här på bloggen. Han är i och för sig inget bloggfan och skrattar mest när han frågar: - vad gör du? Och jag svarar: - Läser bloggar -hihi- Han vill btw, inte bli "nya BlondinBellas Nils" hehe.. (Ja, för jag har ju planer på att ta den här bloggen SÅ långt, host) Så jag ska lämna honom utanför bloggen. Om någon undrar varför jag inte har bilder eller nämner hans namn :)

Anyways.. Till min älsklings julklapp. Det kommer vara en rätt speciell grej. Jag har bokat tid för en grej som Jag måste göra, Innan jag ger den till honom. Måste också köpa lite andra grejer till.. Aaah! Jag vill bara skriva om de, men näe. Nu ska jag hålla mig. Sen ut över den gejen blir de något som han verkligen, verkligen behöver. Min pojkvän som har så kalla fötter ;)

Bara 47 dagar kvar tills 1 December. Då börjar julkalendern, Då börjar min Bästa månad!.. Julmånanden, hihi. baka julgodis, köpa julklappar, tända ljus.. I can go on forever.

 Julskyltningen på NK. Tog den förra året. Allt var så himlans, himlans mys! Längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0