Fredagsmys

N jobbade dubbla pass igår, precis som han brukar göra på torsdagar. Han jobbar på dagen till kl 3, sen jobbar hans natten till fredag också. Dubbla pass alltså.. Usch, tycker så synd om honom. Han är ju halv död när han kommer hem, även Efter att han sovit hela fredagen. Såå, jag brukar ta hand om honom lite extra när han vaknar/kommer hem. Hihi, ska laga lite mat till honom. Blir nog potatisgratäng med lax.. Sen har jag varit på systemet och köpt mousserande vin, Asti. Och till det, blir de jordgubbar. Doppade i mörk och vit choklad :) Titta vad fina dom blev:


längtar, längtar, Längtaar tills han kommer hem :P hihi..


Kommentarer
Postat av: mia

jag vill också ha juu! :O och ja, jag har skaffat en riiktig blogg också. :) kraam! <3

2009-10-16 @ 19:17:40
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0