jag vet att jag tjatar..

.. men jag Kan bara inte låta bli! Jag vill, vill, vill, VIIIIILL verkligen ha det här jobbet. Idag var jag på en andra intervju där det mest handlade om information om själva jobbet. Jag känner mig så förväntansfull men samtidigt så orolig. Tänk om jag inte får jobbet, då får någon annan den platsen. Den som skulle varit min! Åh.. De kändes bra men jag vet inte. Jag vill bara att de ska bli måndag/tisdag då hon skulle höra av sig.

N är nere på stan med några homies och jag sitter här.. Redo för att kolla på Skärgårdsdoktorn, hihi. Sen kanske jag ska baka något. Jag har lite vit choklad och lite mörk, men bara lite av varje, så jag vet inte vad jag ska slänga ihop. Det är ju trotts allt fredag och jag har inte ätit sötsaker sen i söndags :) Tränat har jag ju också gjort. (hehe, i och för sig bara två ggr den här veckan, meen^^)

Jag skulle så gärna vilja ha vit chokladmousse med hallon kanske? Eller vit och mörk chokladmousse? hm..

Kommentarer
Postat av: B

ar jobbbet hel eller deltid? o du, kan du maila over din adress pa FB till mig? kram

2009-10-30 @ 16:48:04
URL: http://mylifeaftersweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0