Intervjuer..

Ja, något jobb har jag inte än, men den här veckan har jag däremot varit på 2 intervjuer och ska på en tredje idag kl 10. I måndags var jag på min andra intervju hos en städfirma som söker en receptionist. Har alltså varit där tidigare, men dom ville träffa mig en gång till. Igår var jag på Espressohouse's huvudkontor och blev intervjuad, och idag ska jag till..


Hihi, de ska bli jättespännande.. Jag har verkligen velat jobba i butik, klädbutik då, huuur länge som helst. De vore heaven för mig! Jag som älskar kläder och skor, och Mango har ju både och! Ååh, jag hoppas verkligen att det går bra.. Om inte så har jag ju ändå två andra jobb i "Back up". Visst känns de tråkigt, verkligen Jättetråkigt.. för jag gillar verkligen att jobba, att känna att jag bidrar med något, tjänar pengar och aktiverar mig. Men samtidigt skulle de vara helt underbart att tacka ja till ett jobb som jag verkligen VILL ha och inte ett jobb som jag tar bara för att jag måste. Typ; "Finns ingen annan utväg, måste tjäna pengar.. Suck, jag går väl iväg till jobbet.." Och ja, jag vet att arbete i butik kan vara piss också. Griniga kunder, långa dagar, stå upp hela tiden.. MEN, jobbet skulle krettsa kring det som jag älskar! Nämligen Kläder :)

Kolla vilka balla grejer jag hittade på hemsidan..



Precis mina färger och allt :D Love it!


Kommentarer
Postat av: Bettie

lycka till! :D

2009-10-23 @ 18:33:16
URL: http://www.mylifeaftersweden.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0