Det känns som min födelsedag idag

Dagen idag har varit rätt så regual.. Nothing special. Men Sen, när dom ringde mig från Mango. Då blev allting så mycke, mycket bättre! Jag ska på en andra intervju där, imorgon. Då skulle det mest bli information osv, så jag hoppas, hoppas, HOPPAS att dom bestämmt sig för mig..

Sen blev det bara Ännu bättre; N kom hem från jobbet och jag hade gjort lite mys med ljus och grejer. Vi myste och hade det super bra (vilket jag kände att vi behövde, efter att jag hade varit så gnällig igår kväll.. Det var INTE min dag igår!) Och sen så berättade han att han hade köpt en present till mig.. En present? Till Mig?! Jo, så var det :) Jag blev jätteimponerad och glad när jag såg att han hade valt ut ett set underkläder till mig.. Jättefina från Twillfit! Wiie.. sen fick jag en liten tvål också, som doftade rosor :) Han är såå söt min pojkvän.. Jag känner mig verkligen speciell som får vara med honom. Varm, glad och speciell. Bhn var lite för liten, så imorgon ska jag byta den till en större stl men trosorna var perfekta!

Jättesöta! (bhn och trosorna var dock i samma färg, alltså svart. Hittade inte den som jag fick på nätet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0