"Bröllop på slottet"

Min syster som bor i usa (finns länk till hennes blogg, här till vänster) ska ju gifta sig i sommar. Det blir på ett slott nära flen och kommer nog blir hur fint som helst. Jag, N, Bettan och hennes "fästman" (hihi.. de känns så roligt att få säga det) åkte dit och kollade i sommras, när dom var här i sverige på besök och det såg jättefint ut. De ligger precis vid vattnet och.. Ja, Råckelsta heter de visst. Här är de:

Åh, de ska bli så spännande.. Jag ska ju vara maid of honor, hihi. Mia, min lillasyster, och jag ska ju vara tärnor och måste alltså ha matchande klänningar som ska gå i bröllopets färgtema. Och eftersom Bettan bor i usa och Mia och jag här i sverige, är de lite svårt.. Man måste prova ut klänningar och färger, mått osv. Sist Mia var i sthlm och hälsade på mig, provade vi lite klänningar och här är dom..   

     

 
Vad tycker ni? Bettan har några fler förslag på hennes blogg, som hon hittat på nätet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0