mindre än 2 månader kvar


håller på att "fixa" (hrm.. ja ni vet) lite julmusik, och snart har jag väl 6 st skivor.. Dom är nog klara om en timme eller så. Det går lite långsamt men varken min dator eller mitt internet är sådär supersnabbt. Men snart så! Då kommer det vara JUL för hela slanten!

Igår var N och jag en snabbis i Liljeholmens nya köpcentrum. Vi hade varit hos hans bror och hans flickvän och kollat på fotbollen, och skulle hem. Så vi stannade en liten stund och kollade runt.. Dom hade i och för sig redan stängt, men det såg jättefint ut. Verkligen nytt och fräscht! Jag blev så sugen på att handla julklappar när vi gick runt där. När man får fundera ut vad man kan köpa till vem, vad han/hon skulle gilla och så.. :) Såå mysigt!

Man kanske ska börja lite smått? Och adventljusstake.. när ska den upp?

Kommentarer
Postat av: mia

men hallå anneli..:P det är ju jul i DECEMBER! nu är det ju bara i början av november ! xD

2009-11-02 @ 18:23:28
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0