Kom hem!.. Mina älskade starbucks-muggar!

Jag blev påminnd igår, om att Starbucks kommer till sverige (första stället blir på Arlanda) och jag kom att tänka på mina Starbucks muggar som jag har hemma hos mina föräldrar. Åh vad jag saknar dom nu.. Muggarna är alltså inga pappersmuggar, utan riktiga porslinsmuggar Men ser precis ut som muggarna man får när man köper take away-kaffe på Starbucks. Wiie vad jag älskar dom.. Det som jag gillar mest med dom att faktiskt Allting ser precis samma ut som på pappersmuggarna. Ni vet dom där rutorna där man skriver i vilken sorts kaffe dom gjort, om det är soyamjölk, syrup osv.

Men sist när vi var i Eskilstuna, jag och N, tyckte inte N att jag skulle ta med mig dom.. :'( Buuhuu! "men vi har ju redan muggar, du kommer i alla fall inte använda dom?" Johoo! massor, svarade jag. Men dom är kvar ute hos mina föräldrar. Nästa gång ska jag minsann ha med mig dom! Då åker dom gamla kopparna ut :) hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0