Idag öppnar butiken !

Hello alla (vilka det nu är som läser^^) Jag har varit såå dålig på att blogga den senaste tiden.. och anledningen till det är för att jag varit såå himla trött. Jag har knappt suttit vid datorn över huvud taget. Eller.. jag kanske har youtube'at någon låt här eller där, men inget bloggande eller facebook'ande. Nu måste jag ge er en uppdatering

Here it goes:

I Måndags började jag och alla tjejerna som ska jobba på Mango (och killen! vi har ju faktiskt En kille^^) kl 15. Så vi hade en liten sovmorgon. Vi larmade massa varor, hängde upp dom på galjar, vikte tröjor och t-shirts och sånt som ska ligga på borden. Fixade i ordning helt enkelt. Och samma igår (alltså i Tisdags) fast då var det mycket prismärkning och lite fixande med det som blivit fel.

..och ja.. Idag öppnar faktiskt Mango i Kista Galleria!  Helt Galet!!! x7489501756! Jag är nervös men samtidigt ska det bli jätteroligt. Jag längtar tills jag får min första lön så jag kan shoppa loss. Kläderna in real life är såå mycket finare än på hemsidan. När man får känna och ta på dom så blir dom bara ännu snyggare och man vill bara ha dom Mer!

Nu måste jag in på hemsidan och uppdatera mig lite.. Ska kolla om vissa kläder finns i två färger och försöka tänka vart dom finns i butiken. Är nog rätt bra tror jag. Och btw.. Anledningen till att jag sitter uppe och bloggar såhär tidigt är för att jag inte kunde sova. N vaknade kl 6 av att han hade försovit sig. Ingen av oss hade hört klockan (?) så, eftersom han skulle börjat kl 6 så han fick susa till jobbet..

..och lilla jag gick upp :) Jag är för nervös och pirrig för att kunna sova nu. Dessutom känns de bra att inte behöva stressa till jobbet.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har också varit dålig på o blogga. hehe.



Kul att ni öppnar idag =)

2009-11-25 @ 08:32:54
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0