Idag är min första dag på Mango

..och jag är SUPER EXCITED! Gaaah! Jag vill bara lära mig allting och börja jobba ordentligt! Men det är som är rätt så skönt, är ändå att idag är det bara uppstart. Det vill säga, typ massa information och lite "utbildning" typ. Vi kommer skriva papper och anteckna mest, antar jag. Sen imorgon kommer alla varorna till butiken och då ska vi börja packa upp och verkligen work, work, Work :)

25 november, alltså nu på onsdag, öppnar butiken. Shit, en heelt ny butik.. Men vi har i alla fall några dagar på oss att få upp varorna. Aaah, jag är både nervös och excited på samma gång.

Det som oroar mig lite, är det här med kläderna.. Alltså, vad vi ska ha på oss när vi jobbar. Jag har ju verkligen Inte pengar till att köpa massa kläder, det första jag gör. Jag har ju liksom varit arbetslös under den senaste tiden. Så, jag hoppas att vi antingen på låna kläder, eller typ köpa kläder på våran lön. Att det dras liksom.. Jag vet inte hur de funkar.. :s


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej :D nu har jag hittat till din blogg också hehe...

Ja, det känns ju bra nu efter introduktionen, känns som vi kommer bli ett bra team. kommer bli spännande imorgon med att se butiken och kläderna :)

se ya tomorrow!

Kram mangosen Jenny :)

2009-11-19 @ 17:46:16
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0