helgen i Eskilstuna

..har inte bloggat på ett tag nu. Det blev lite stressigt när jag skulle till etuna i fredags, så jag har inte hunnit. Det har faktiskt varit rätt så stressigt hela helgen.. I fredags åkte jag först till Sara och Anders för att klippa dom.. sen till mina föräldrar och hade fredagsmys med min mamma och lillasyster. Vi kollade på Idol och lite så.. Värdelöst btw! Varför åkte inte Eddie ut? VAD tänker svenska folket med? Hör, de gör dom i alla fall inte med öronen.. Jag och Mia satt och gjorde krimaser när Eddie kom upp på dom där hemska höga tonerna.. Jag gillar höga toner, men kan man inte sjunga rent, kan man hålla tyst(!)

Anyways.. på morgonen nästa dag hjälpte jag mia och mamma med en loppis och försökte sälja lite grejer. Gick inte så bra, var knappt någe folk. Nästa punkt på schemat var N's, brors, flickväns 30årsfest. Så vi åkte hem till N, fixade oss lite och åkte sen till festen. Efter festen vid 7, åkte jag och N till mina föräldrar igen och jag klippte och permanentade mamma och sen kilppte jag Mias lugg. När det var klart vid 10 åkte jag och N hem till hans föräldrar igen.. Shit va vi åkte runt. Det har varit ett fullspäckat schema.

I söndags däremot, var det rätt lugnt. N låg hemma hos sina föräldrar medans jag åkte ner på stan en snabbis och shoppade lite.. (ja, det var första gången på Väldigt länge! Har nästan lite ångest) Jag fick ju lite cash när jag klippte sara, anders, mamma och mia. Så jag unnade mig faktiskt några saker.. några som jag behövde och några som jag Inte behövde :/

.. köpte i alla fall tröjan/blusen som jag blev kär i när jag läste Veckorevyn. Ni vet dendär cremevita från Kappahl som jag skrev om på min Önskelista (såå, ni kan styka den från önskelistan, har ju redan köpt den :) )

Jag köpte även ett par svarta leggings (nödvändigt! eftersom jag faktiskt använde N's mammas av misstag, då jag var i Etuna. Så jag kunde ge tillbaka dom^^) och två st nagellack.. Ett lite rosa/beige-aktigt och en neutral ljus basfärg som jag använder när jag gör fransk manikyr. Jag hittade även min gamla hårfärg (som jag trodde hade tagits ur sortimentet) så jag kommer äntligen få orange igen :) wiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0