Bord, kuddar och soffdrömmar

Jag vet inte varför, men just nu är jag Väldigt inne på inredning och allt sånt.. Igår sprang jag runt i olika second hand-butiker här i sthlm och försökte hitta någon snygg och speciell lampa. Foten hittade jag, men jag har ingen lampskärm ännu. Så den är jag fortfarande på jakt efter.. Jag köpte även en jättefin, brun, broderad kudde på Indiska men har även hittat massa mer som jag vill ha. Vissa saker vet jag redan att vi Ska köpa men andra saker drömmer jag bara om, än så länge.

Dom fyra sakerna som deffinitivt står på inköpslistan är dessa:
   

Sen har jag inte kunnat låta bli att kolla på lite soffbord.. jag vet med All säkerhet att jag inte kommer köpa ett soffbord för 6000 kr, men man kan ju drömma. Det finns så HIMLA fina saker. Tänk om man hade Pengar. Fast och andra sidan.. jag har ju kärleken! Det är 6495792041 ggr mer värt :) Här kommer i alla fall mina "möbeldrömmar" ;)

    

Jag gillar Helt klart det dyraste bordet mest, men det från Indiska (som kostar nästan 4000:- mindre) är faktiskt snarlikt, och dessutom mycket, mycket billigare. Det från Indiska skulle jag Verkligen kunna tänka mig. Och sen en ny soffa på de.. Åh, drömmar. Men nu när jag börja jobba får jag faktiskt börja spara så att jag kan köpa mig lite inrednings-stuff. Alla pengar får inte gå till kläder bara för att jag kommer jobba på Mango :) Jag börjar by the way på torsdag.. Wiie (datumet blev flyttat från onsdag till torsdag.. Mer tid till att bli NERVÖS, hihi)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0