Att köpa från Mango kanske?

Tiden går och går, och snart börjar jag jobba. Gaaah! Jag kommer vara med och starta upp butiken. Shit.. Igår jag drömde jag om att jag höll på att förlora jobbet, innan jag ens hade börjat (!?) Jag drömde att min chef hade läst min blogg och där fick jag inte nämna butiken (och jag hade ju skrivit att jag skulle börja jobba på Mango), vilket jag ändå hade gjort, och det var mycket olämpligt!.. I drömmen alltså ;) Men precis som alla andra jobb, så får man ju babbla om massa saker som rör jobbet. Jobb är ju jobb och alla ska inte veta det som händer där. Företagen har ju en viss intigritet och det måste man ju respektera.. Men drömmen var ju överdriven, haha. Jag fick inte ens nämna att jag Jobbade på Mango :P

Jag vet inte riktigt hur det kommer vara.. Jag har ju massor av frågor. Hur gör man i denna situation? hur gör man när folk kommer med klagomål, hur göra man när en kund lämnar tillbaka en vara?! :s Allt sånt kommer jag ju lära mig men.. Still ! Och en annan sak jag undrar är hur man kommer jobba, alltså i vilka kläder? Kommer det vara som på Gina Tricot (där jag provjobbade en dag för ett år sedan) där man bara fick jobba i kläder från butiken. I sånna fall måste jag köpa på mig massor med kläder, för just nu har jag inte ett enda plagg från Mango. Jag har ju hittat massor av fina plagg där (kikar på hemsidan typ heela tiden ^^) och just nu är jag nog ute efter byxor. Dom har ju så Himla mycket fint! Det finns verkligen något för Alla smaker..

..rockigt, gulligt, snällt, naughty, propert, jordnära.. Ja allt! Jordnära passar ju mig perfekt för den stilen gillar jag verkligen nu. Jordnära, lite "hippie"/bohemic.. Ja, ni som känner mig vet nog :) Om jag ska köpa några byxor (vilket jag tror.. 2 par tror jag) ska jag nog prova dessa. Gillar Verkligen allihopa:
   

   

mer mango-goodies här!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja kort kommer nog :) du kommer trivas bra där! :) som handen i handsken! :)

2009-11-12 @ 20:37:09
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0