shopping, både nytt och gammalt

Idag är det åter igen jobb, men dom senaste två dagarna har jag varit ledig.. Så skönt! I förrgår hade Stina och jag en liten shoppingrunda, då vi mest kollade in massa secondhand affärer. Så himla roligt att jag hittat någon som också gillar vintage och sånt :) Så, jag hittade lite grejer, bland annat örhängen och ett par glasögon. Det kanske inte är dags för det än, men man måste ju förbered, hihi. Dessutom är dom supercoola!


Ett par av örhängena var faktiskt i keramik. Ja, det var någon som hade gjort dom! Så himla fina är dom och jag kommer vara så otroligt rädd om dom. Som jag sa till Stina; Jag ska förvara dom i en liten sammets-ask och bara titta på dom :)

Efter att Stina mött upp sin man så gick jag iväg till Zara (jaa jag vet, jag borde inte handla där ^^) och jag hittade ett par jättefina byxor. Ett par bruna "ridbyxor"/suit-lookies/what ever.. Supersnygga och idag ska jag nog köpa två tröjor på Mango, som kommer passa skitbra till dom. Sen har jag iof några andra toppar som passar.

Nu ska jag fortsätta baka bröd, som just nu håller på att jäsa. Sen ska jag nog börja med en tidig lunch som jag ska försöka få i mig innan jag åker till jobbet.. Suck!

Kommentarer
Postat av: sara

jättefina saker! jag vill också ha liknande byxor, så fina :)

2010-02-27 @ 14:33:17
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0