L-e-d-i-g

såå skönt! I två dagar till och med.. Så idag ska jag ta de lugnt och bara göra saker som jag verkligen känner för. Hittills har jag tränat, duschat, ätit en god frukost som bestod av fruktsallad och två mackor (mums!) och för en gångs skull var jag faktiskt hungrig (?) Jag hatar verkligen att äta när jag egentligen inte vill eller är hungrig. Att tvinga i sig är verkligen inte spännande.

Igår var det superlugnt på jobbet hela dagen, men i slutet kom kom Stina, som också jobbade igår, och då blev det lite roligare. Hon hade världens sötaste skor på sig när hon kom men dom var såklaaaart secondhand (den lyckosen! hihi) och hon tippsade mig om vart hon köpt dom. Jag kommer ju självklart inte hitta samma sko, och inte ens liknande, Men!.. Hon berättade att hon köpt dom på ett ställe som har Maaassor av skor och just i våran storlek 36, och att dom flesta dessutom var i jättebra skick! Bingo, tänker jag! Jag kanske kan hitta några söta skor som man kan ha redan nu. Mina boots börjar sjunga på sista versen, så det är faktiskt dags att leta upp några nya.
Nu ska jag fixa håret och klä på mig. Sen måla naglarna till vinrött och sen susa iväg :)

ps. Jag har kommit på att jag måste skaffa mig en hobby! Kanske börja i någon kör, ta någon kurs, börja simma eller bara aktivera mig. Jag Måste verkligen ta tag i min fritid, jag deppar ihop annars (!?) Man bara jobbar och jobbar och jobbar lite till.. Sen sover man och äter lite då och då. Blä!

Kommentarer
Postat av: B

hallu, fick du mitt mail? skulle behova dina matt, har allas utom ditt och vill garna bestalla klanningarna asap :P kram

2010-02-16 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0