God morgon från solna med Salem

Hm.. Jobba idag igen. Har jag Tur så är jag ledig imorgon igen.. Men jag minns inte riktigt vad som står på schemat.

I natt kunde jag verkligen inte sova. Blä! Så brukar det aldrig, Aldrig vara. Nu har jag i alla fall ätit frukost och sitter och lyssnar på Salem Al Fakir som e så GRYM! Hans låtar är så speciella och verkligen Orginella. Mina favvisar är nog Good Song och Astronaut.

Anyways.. vet inte riktigt vad jag kan skriva. Sen igår har det inte hänt så mycket, eller jo. Jag färgade håret tillbaka till orange. Blev väl sådär. Just nu är jag bara så missnöjd över håret. Jag vill inte ha långt, inte kort, Ingenting! Kanske ska raka bort allting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0