God morgon, god morgon..

..och det är 12,5 minusgrader utanför min fönster just nu. Vaknade och kikade ut och träden är totalt vita och frostiga och dom såg bara Så otroligt kalla ut. Anyways.. Jag bloggar egentligen nu för att jag ska visa mina nya vinterskor. Yeei! jag hittade verkligen dom allra bästa i år. Det kunde liksom inte bli bättre.

Köpte dom på Zoe (tror att det är någon typ av liiten, liiten kedja. Åtminstone här i Stockholm. Skorna kommer ifrån någon litet märke och det står "EMMA" innut i skon (?! no-name antar jag) men dom är grymma! Tål vatten och är varma, med andra ord dom bästa vinterskorna. Dessutom är dom såå snygga. Vad tycks?

kostade lite mindre än 800:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0