Snart kommer Elin med posten

Jag har väntat och väntat och väntat.. Ända sen i sommras. På att Elin Sigvardssons nya skiva skulle komma ut och nu har den Äntligen kommit ut och jag har köpt den, men har jag fått den? Nej. Varför? För att cdon aldrig, någonsin i världshistorien kan hålla det dom säger. 1-3 leveransdagar. Bull! Anyways, så var jag snabb med att skicka iväg ett mail till dom och klaga lite. Och vad ser jag på min mail senare? Jo, att den FINALLY är skickad. Det tog BARA en vecka. Ja ja, nu är den skickad i alla fall, så jag kanske får den idag. -hoppas hoppas hoppas!-

Beställde som sagt hennes nya skiva Cookatoo Friends och även hennes första cd. Den gillar jag bäst! :) Får se hur hennes nya är. Hon har ju faktiskt gjort en låt med Lars Eriksson (ni vet han som var med i Idol förra året) som heter Love, som är med på den nya skivan. Den är verkligen jättebra så jag har nog rätt höga förväntningar på skivan. Här kommer en favoritlåt som är från den första skivan..




When it comes to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0