Skönhetsfavoriter

Tänkte att jag skulle lista mina skönhetsfavoriter.. Smink, hudvårdsprodukter och så vidare. Jag har några grejer som jag absolut Älskar! Vissa av dom kan jag inte leva utan, och vissa Kan jag leva utan men vill inte ;) Gud va jag låter serious nu, hehe. Jag skulle ju inte byta bort dom mot min familj och mina vänner, meen.. Ni förstår vad jag menar.. Here they are:

Eye make up remover från Make Up store, 175:-

En jättebra ansiktstvätt som är flytande vätska i flanskan men blir till ett härligt skum när man trycker ut det. Den inehåller pepparmint som verkar lite kylande på huden och stänger också porerna. Verkligen Superbra och jag skulle inte kunna byta ut den!


YSL Volume Effet Faux Cills Mascara, 280:-

 En jättebra volymmascara som göra fransarna så långa att många tror att man har lösögonfransar! Jag kan inte använda någon annan mascara, jag är fast! Jag brukar passa på att köpa den om jag åker utomlands eller på kryssning, då den brukar vara lite billigare på Taxfreen.


Estee Lauder Hydra Complete Eye gel creme 380:-

En jättebra ögonkräm som inte är anti rynk, vilket skulle vara rätt onödigt i min ålder. Denna är bara massor av fukt i och är lite som en gelé och inte alls sådär fet och jobbig (vilket jag själv gillar). Min absoluta favorit som jag använd i flera år nu..


Make Up Store's Micro Shadows i färgen Brownie, 135:-

Jag gillar alla make up stores ögonskuggor men den här färgen är bäst! Den här och färgen Tie, den är såklart också brun, min favorit färg. Och det bästa med just Micro Shadows är precis som dom skriver på hemsidan; Färgen du ser är den du får! Precis så är det, den är jättepigmenterad vilket I Love!


Mac brush no: 217, 180:- (tror jag)

Min absolut bästa "blending brush", när man ska göra övergångar i färger osv. När det gäller ögonskuggor alltså, men det tror jag alla förstår :) Det här var en av mina bästa upptäckter och den gör faktiskt mirakel. Den som inte tror att den kan lägga ögonskugga och tycker att det är så svårt.. Tips!: prova denhär, så kan du!


NARS blush i färgen Orgasm, finns ej att köpa i sverige, ca $25 i usa.

Den absolut snyggaste färgen på ett rouge! Denhär färgen ser så fräsch ut och skimmrar dessutom jättefint. Den är lite persiko/korall färgad och är bara alldeles perfekt. Många kändisar är ett fan av den och den är så himla hyllad och omtalad. Så jag var bara tvungen att testa den. Köpte den, och är fast! Bättre än alla jag provat.


Det var några av mina favoriter, som jag verkligen rekomenderar! Hope you like it, bye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0