Jag ska precis bli "Mangoed"

Skivan har kommit och jag lyssnar på den just nu. Den var helt okej, men inte lika bra dom den första :) Ska lyssna lite på bonusskivan nu, som jag också fick med. Där finns några gamla låtar inspelade på nytt fast "acustic" i Elins sommarhus.. Spännande! Ska i alla fall tappa upp ett bad nu och lyssna på den skivan. Sen ska jag prova en ny och spännande grej..

Mango-badolja typ. Det är som en bit lite halvhård massa som man lägger i vattnet som ska göra huden jättemjuk. Det är typ som en badbomb fast den inte bubblar. Mer som en tvål som bara ska smälta i vattnet :) Där har vi det! Köpte den på Lush för ett tag sen, men jag har glömt bort att använda den. Den har legat i vårat badrumsskåp i typ två veckor nu, och varje gång vi öppnat skåpet har de luktat mango, citron och jag vet inte vad.. Gott såklart! Men nu ska den användas. Hon i affären sa att man skulle bli så sjukt mjuk av den, så vi får väl se. Återkommer om det är WOW-upplevelse.

Har nyss ätit hemmagjort potatismos och hemmagjorda köttbullar, och nu ska jag fylla upp badkaret och göra en ansiktsmask också.


Kommentarer
Postat av: Sara

I love hemma kvällar med spa och bara mys. Blogga om hur det var med grejen i badkaret, kanske värt o prova? :)

2009-10-15 @ 19:27:49
URL: http://saaraaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0