Frukost och fix

Kom precis in från en promenad, det var faktiskt rätt kallt ute.. fast ändå sådär friskt! Innan promenaden var jag nere i tvättstugan och fixade lite med tvätt. Håller på att försöka få vårat tvättberg att bli lite mindre.. Jag klarar inte av att kläder som jag vill använda, ligger där i tvättkorgen.. N tycker inte att det gör något "Jag har ju så mycket andra kläder"..men jag säger "Men jag vill ha just DOM leggingsarna och just DEN klänningen som ligger i tvättkorgen!" Så, idag fixar jag det :)

Jag passade också på att gå till PrisExtra igen, nu när jag var ute. Jag kom på att jag ville baka bröd, kavring faktiskt. Så jag behövde bikarbonat och filmjölk.. Men jag behöver också en bakform. Suck.. Så jag måste köpa en bakform innan jag kan sätta igång. Ska bara äta frukosten och tvätta klart.

Min frukost idag, utan bröd, hehe; Hallon och banan-smoothie och ett kokt ägg :) Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0