Vinter redan?

Jag har nog missat något här.. Idag snöade det (?!) Jag visste inte att de var vinter redan? Herregud, vart är denhär planeten påväg? Vad hände med den "riktiga vintern" ..om de nu finns någon sån. När jag var barn fanns de i alla fall en sån. Då kunde man ha snö upp till knäna och den snön kom inte föränns i slutet av november. DÅ är det okej, men Nu i mitten av Oktober? Näe, jag vill vänta.

Ingen har väl gått miste om att det e så fruktansvärt kallt? Jag höll på att frysa till is när jag klev utanför dörren igår. Jag skulle ta cykeln och åka till PrisExtra som ligger bara 5 minuter från där vi bor. Jag kan säga att det tog ett tag att tina upp när jag väl kom fram. Vinden var så snuskigt kall! Usch..

Även om jag ogillar att det är så kallt, så gillar jag faktiskt hösten lite. Alla färger och att man påminns om att det snart är vinter. Och vad kommer under vintern? JULEN! Wiie, jag är ju en sån sucker för julen, hihi. Men tillbaka till färgerna.. Man kan ju ta så himla fina bilder utomhus nu på hösten.. Hittade några på nätet som jag fastnade för. Här!



Jag tycker att dom är helt underbara. Förmodligen tagna av någon riktigt bra fotograf. Jag kan inte riktigt mäta mig med dom, men jag har tagit några som är rätt fina dom med. Tog dom förra året när jag jobbade som barnflicka och bodde i Ålsten i Bromma. Här!







Nog med bilder nu va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0