Nytt på önskelistan

Jag satt och kollade på Americas Next Topmodel cycle 13 hela kvällen igår. Kom faktiskt igeom hela säsongen.. man blir ju hela beroende när man sitter och kollar. Anyways, efter jag kollat klart gick jag in på CoverGirls cite och kollade runt lite. Jag skulle mest kolla om hon som vann TopModel fanns på sidan.. Men då hittade jag den här nya produkten:


(..har kryssat små röda kryss på vilja jag skulle vilja ha, hihi)

Smoky Shadow Blast. Bettan frågade vad jag ville ha i julklapp (hon bor ju i usa) men jag kom inte på något som är lätt att skicka med posten och så. Men Nu vet jag! Jag skulle vilja ha CoverGirls Smoky Shadow Blast, i tre olika färger. Jag har kryssat i vilka jag skulle vilja ha.. Svart, brunt och limegrönt/brunt.

Så, bettan :) Jag skulle vilja ha lite smoky eyes i julklapp, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0