Nostalgi - cloettas Godishus

åååh vad jag saknar Cloettas Godishus! Jag har blivit helt besatt!

Jag satt och skrev ner lite på ett papper, vad jag ska köpa i julklapp till min familj och så.. Och så kom jag att tänka på min bror, vad köper jag till honom? Sen började jag tänka på vad jag brukade få av honom när jag vad liten? Godishus! Jag fick nästan alltid ett godishus i julklapp och om det inte var från min bror, så fick jag det av någon annan. Men varje jul fick jag ett godishus, och jag Älskade det! Dom var så himla fina.. :/

Okej, godiset var ju inte sådär jättegott.. det var ju mest lite olika sorter från Cloettas sortiment. Men det var liksom hela paketet. Huset, godiset.. Ja. Det är verkligen nostalgi. Nu måste jag bara hitta det! Jag har till och med mailat Cloetta för att fråga om det ensa går att få tag på längre. Det måste det! Annars.. bryter jag ihop!! hehe, nä då. Men jag Vill så gärna, gärna ha det..


Kommer ni ihåg Godishuset?


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja gud ja va längesedan jag såg det :) haha

2009-11-27 @ 16:47:00
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej där!



Anna heter jag, mysig blogg du har :)



Letar själv just nu efter godishuset och undrar hur det gick för dig i din jakt förra året??? Vad sa Cloetta?



Ha det fint!

2010-12-03 @ 22:21:42
URL: http://annalagarintemat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0