helgen är över och här sitter jag med träningsvärk

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved



Har spelat lite gitarr i helgen, och bland annat She Will Be Loved. Gillar egentligen bara refrängen.. Den är såå fin och och jag kan verkligen relatera till de. Precis som min tatuering.. Story Of A Girl, som jag har på ryggen. Jag har gjort andra grejer i helgen också.. Bland annat lidit! Klagat, gnällt och varit allmänt skröplig (haha, är det ens ett ord?) N och jag tränade i lördags morse.. Jag ville träna överkroppen eftersom jag nästan bara tränar ben annars. Så, han lurade på mig massa vikter och sa "gör såhär, och sådär.. ta dom här" Han kan ju så jag gjorde som min älskling sa :)

Vad hände dagen efter? Jo, jag blev en pensionär med led och muskelvärk! Jag kan inte ens tvätta händerna utan att jag klagat på smärta. Jag kan inte diska, lyfta fjärrkontrollen eller ta av mig en tröja.. Jag är Helt jävla slut! Träningsvärken är olidlig! Men!.. Vi ska träna idag igen, så den kanske minska lite idag.

Jag har även ett mål.. hihi! Ni vet en sån där stång som man ska häva sig upp på? Lyfta hela sin kropp liksom.. Jag har aldrig kunnat göra det, eftersom jag varit så svag i armarna, men NU.. Innan julafton ska kunna häva mig upp En gång, Minst!, utan problem.. Så jag får ligga i om jag ska kunna göra det. Jag kommer med updates about it :)

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0