Årets önskelista

..eller i alla fall en bit av den :)






1. Sällskapsspel. Behöver inte nödvändigtvis vara just Rappakalja, men gärna :)
2.Tunika från Kappahl (ja, faktiskt), 399:- Vill så gääärna ha den. Jag har stl 34 om någon undrar, hint Hint ;)
3. Seriens Mango från Bodyshop. Älskar den lukten! Skulle vilja ha både bodyscrub, showergel och bodyloation. Gillar också lukten Stsuma (stavning?) och Pink Grapefruit.
4. Boken Piece of Cake, med Leila. Jag Älskar ju att baka och laga mat, så alla sånna böcker är välkommna. Men också speciell denhär :)
5. Mysiga fårtofflor från DinSko. Vi önskar oss tofflor båda två, N och jag. Vi är så frusna om fötterna, så det är ett måste! Jag har stl 36 om någon undrar ;)
6. En gitarr, med Stålsträngar! :) Det behöver inte vara någon ny fancy, utan bara en som funkar och låter bra. Vill såå gärna ha stålsträngar, för på den gitarren om jag har är det nylon. Och då känns de ju lite onödigt att få en Till med nylon. Gillar stålsträngar mer :)
7. YSL's Touch Eclat, concealer. ca; 398:- Bästa ever, och min är precis slut.
8. Ansiktsmasker från SkinVitals (finns att köpa på H&M). ca; 30:- Jag gillar domhär olika (finns för både ögon och hyn, älskar båda!) maskerna, eftersom det är som en cloth (en duk) som man lägger på ansiktet. Jätteskön!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag vill också ha tofflorna:) jättefina

2009-11-05 @ 11:06:30
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0