Almost redhead again.. soon!

Jag hade väl tänkt färga håret idag, men jag tror att det får bli imorgon. Måste bleka lite innan och det tar ju lite tid.. Känner mig inte så up for anything idag. Vill bara att N ska komma hem så jag kan få pussa på honom.. Har lite dåligt samvete sen igår. Jag var väl lite orättvis och vi bråkade väl kanske.. lite :/ Hade tänkt baka muffins nu. Skulle ha bakat banan och choklad-muffins men jag spärrade precis mitt kort och kan inte använda det.. (mystiska pengar har dragits från mitt konto?!) och vi har inga bananer eller choklad hemma.. blä! Så, jag får försöka fixa ihop något, av det som finns hemma..


Här är färgen som jag har köpt.. Ska bli så skönt att få orange igen. Det är mer "annelie" :)


Kommentarer
Postat av: sara

du är jättefin i den där färgen :)

2009-11-10 @ 10:43:48
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: annelie

hihi.. tack :) Nu är det gjort ^^

2009-11-10 @ 17:28:34
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0