Allting löser sig..


Jag är så himla glad! Jag har som sagt fått jobb och det är väl ingen nyhet. Men dag kom en annan glad nyhet.. N fick brev från utbildningen som han har sökt.. och vet ni? Han kom in! Wiiie, jag är så glad för hans skull. Vet ju hur gärna han ville komma bort från sitt gamla jobb och komma in på den här utbildningen. Någon slags instalations/ventilations-ingenjör.. (?) Han kommer i alla fall jobba med LIKNANDE saker som han gör idag, som sotare (hihi.. yep! That's my man! ^^) ..anyways! Jag är jätte, jätteglad för hans skull. Det känns som att de äntligen kommer att lösa sig.. vi kanske inte behöver oroa oss så mycket längre.. "Kommer jag få jobb? Kommer N komma in på utbildningen? Hur kommer N må om han inte kommer in?" Det känns som om stenen har lättat från våra hjärtan :)

..och som jag sa till N:

"..allting känns jättebra nu. Men vet du vad det bästa är? Att vi har varandra.."

Idag ska vi fira lite.. När N kommer tillbaka från kickboxningen ska vi ut och äta någonstans. Han har bokat bort och det skulle vara en övaraskning, så jag vet inte vart vi ska gå :) Men något bra blir de nog. Jag har dessutom färgat mitt hår orange igen (thank God!!!). Den här gången blev det lite slingor också.. Hihi, Ännu mer orange! Anyways.. det passade ju bra idag att jag gjorde mig lite extra fin, nu när vi ska ut och äta :)

lägger upp en bild när jag fixat i ordning mig. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0