working nine to five..

..9 dagar i veckan (hur nu det är möjligt?).. nä men jag har jobbat massor denhär tiden. Det är delvis därför jag inte har bloggat. Jag har varit helt död, alltså död som i Jag-tror-att-jag-tappat-mina-fötter-eftersom-jag-är-så-trött-i-dom! Jag är såå ovan att stå hela dagarna.. Hade jag gått direkt från ett caféjobb till att jobba på Mango, så tror jag att jag hade klarat det bättre. Men nu! Efter att jag varit hemma och letat jobb i 1 1/2 månad typ.. Shit va jobbigt det har varit. Men det blir ju bättre och bättre hela tiden. Dessutom är jobbet på Mango jätteroligt!

Jag är ju runt kläder hela dagarna, så man kan ju inte låta bli att hitta sina favoriter.. Nya varje dag, och några håller man ju såklart fast vid. I förrgår så blev mitt första köp (på väldigt länge också.. No money. Uuää!) ett par jeans.. Jag bloggade om dom för ett tag sen och jag är verkligen in love with them.. Jag behövde ju faktiskt jeans/byxor så detta var ju faktiskt ett bra köp. Ett väl behövligt köp :) ..öum, om man kan säga så ^^

Idag är alltså min första lediga dag på 10 dagar. Min älskling har mått dåligt nu i någon/några dag/ar och kände att han också behövde vara hemma. Så nu ligger han uppe i sängen och sover :) min pluttis, hihi. Men tillbaka till min ledighet.. Vad gör man idag? Jo.. Jag ska tvätta och ta svininfluensa vaccinet. Yes! ..eller, jag hoppas på att jag kan ta det. Måste ju köa och grejer. Men jag har hittat en mottagning som ska ha vaccin och dom börjat drop in'en vid 17, så jag satsar på att vara där lite innan. Jag vill verkligen ta det, känner jag nu. Speciellt när jag står och jobbar i butik och möter så mycket människor. Usch! Vill inte tänka på hur mycket bakterier som flyger runt där..

Här är föresten ett par SJUKT SNYGGA skor från Mango, som jag Hoppas ska bli mitt nästa köp.. När lönen kommit kanske :/ Måste ju handla julklappar och betala hyran också. Blää.. Dom är ju såå snygga! Dessutom snyggare in real life! Dom står där på hyllan vid kassan och bara e såå fina.. jag dör.


Kommentarer
Postat av: mia

fy vilka snygga skor :D såna skulle till och med jag vilja ha ju! och du förresten, jag köpte ett par inlägg på bianco och nu kan jag ha storlek 38. jag är inte mellan 2 storlekar när jag använder dom! :) skitbra ju!

2009-12-08 @ 21:43:18
URL: http://sondagsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0