Only you - en riktigt gammal och bra låt

hihi.. hörde den när jag var på jobbet i förra veckan. Visste inte vad sången hette, men delar texten kunde kunde jag faktiskt och hela låtan kunde jag nynna. Shit! tänkte jag. "Jag måste ha hört den när jag var liten"

Så jag googlade det och hittade den. Här kommer den.. Minns ni den?


Vi på Mango har musik som vi streamar som spelas i alla Mangobutiker hela tiden, så att alla har samma liksom. Så vi kan inte välja vilja låtar som ska spelas. Men jag måste säga att det var ett Mycket bra val av den som väljer musiken :) En gammal goding, hihi.


Kommentarer
Postat av: Sara

ja just det den hihi

2009-12-02 @ 21:51:14
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0