idag är det fredag..

..men det känns VERKLIGEN som en måndag eller tisdag kanske. Jag jobbar både imorgon och på söndag, men jag ska inte klaga. Det är faktiskt bra med pengar på helger.. Ob, you know. Dessutom har jag varit sjuk den senaste tiden och har inte jobbat lite mycket som jag brukar, så det passar bra.
Idag var min lediga dag egentligen, men jag jobbade ändå. Började med en uppgift igår som jag inte hann klart, fast än jag stannade kvar på jobbet en timme extra. Så jag åkte in 3 timmar bara.. sen åkte jag till Lagerhaus och köpte lite stuff för ett presentkort som jag hade där. Den gick ut på söndag så det var lika bra att handla upp det.. Jag köpte bland annat några röda metallic-bakformar som jag tänkte göra julgodis i :) hihi.. det är ju faktiskt fredag idag! Såå.. jag funderar på om jag ska göra vit och mörk chokladtryffel idag. N och jag ska gå och handla snart (hehe, han vill köpa julskinka.. hihi! Det är nåt som min pappa också alltid gör, alltså både innan jul och efter!^^)
So.. idag ska jag alltså försöka göra något slags julgodis. Får se vad det nu blir. Vi ska i alla fall iväg och handla nu.. OM min älskade kan slita sig från sitt fotbollsspel ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev det något julgodis my dear? :)

2009-12-12 @ 00:17:15
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Visst är det kul o jobba trots att det ibland är obekväma arbetstider.Vi är nog rätt lika sådär, kan inte bara gå hemma!..

2009-12-13 @ 09:41:26
URL: http://saaraans.blogg.se/
Postat av: sara

Haha känner förresten igen det där med att killarna har svårt att slita sig från sitt fotbollsspel :) anders blev jättefin i kort hår :) du är duktig.

2009-12-15 @ 20:58:17
Postat av: Jenny

Lite dåligt med uppdatering här va? ;)

2009-12-29 @ 14:18:34
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/
Postat av: B

men halla, blir det na mer inlagg snart? :p

2010-01-03 @ 01:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0